Пайдалану жөніндегі нұсқаулықты
Кофемашиналарды теңшеу >>
бетінен жүктей аласыз
Біз сіздің уақытыңызды үнемдейміз ! Сіз бізге кофемашинаның ақаулығы көрінетін бейнежазба жібере аласыз. Біздің мамандар Сізбен хабарласып, диагностиканың алғашқы кезеңдерін жүргізуге көмектеседі. Егер ақаулықты қашықтан жою мүмкін болмаса, авторизацияланған қызмет көрсету орталығында одан әрі диагностикалауға кофемашинаны беру үшін Сізге барлық қажетті құжаттар жіберіледі.
* Кепілдік және сервистік қызмет көрсету үшін Сізге сервис жөніндегі кеңесшіге кофемашинаның сериялық нөмірін жіберу қажет. Әдетте, сериялық нөмір машинаның төменгі жағында орналасқан және әріптер мен сандармен көрсетілген. Мысалы - 21312C30s216778207y.

Сіз авторизацияланған қызмет көрсету орталығына Сіздің кофемашинаңызға жоспарлы қызмет көрсету үшін немесе өндірушінің кепілдігімен байланысты емес бұзылған жағдайда жүгіне аласыз.
Алматы
Мекен - жайы: Қабанбай батыр көшесі,260а
Тел.: +7 (778) 021-51-00
Жұмыс кестесі:
Дүйсенбі - жұма: 10:00 - 19:00
Сенбі-жексенбі және мерекелер: с 11:00 - 18:00
Астана
Мекен - жайы: Қабанбай батыр көшесі, 7/2
Тел.: +7 (778) 021-51-00
Жұмыс кестесі:
Дүйсенбі - жұма: 10:00 - 19:00
Сенбі-жексенбі және мерекелер: с 11:00 - 18:00
-
Сапалы тауарларды қайтару немесе айырбастау
Сапалы тауарды сатып алған күннен бастап 14 күнтізбелік күн ішінде, егер ол пайдаланбаған болса, оның тауарлық күйі, түпнұсқа орамы, тұтынушылық қасиеттері, пломбалары, этикеткалары, сату немесе тұтынушыға берілген қолма-қол ақшаны қайтаруы мүмкін. тауарды сатқан немесе www.acciostore.kz интернет-дүкенінде тауарды сатып алудың басқа да дәлелдерін ұсынған
Элементті қайтару туралы қосымша ақпарат алу үшін Қайтару саясаты бөліміне өтіңіз.
-
Сапасыз тауарларды жөндеу, айырбастау немесе қайтару
Пайдалану кезінде анықталған жасырын өндірістік ақауы (елеулі ақауы) бар тауарларды ауыстыру немесе қайтару «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген негіздер мен мерзімдерде жүзеге асырылады.
Тауарға қатысты мәселелер туындаған жағдайда, мәселені өз бетіңізше шешудің жолдары жоқ екеніне көз жеткізіңіз. Нұсқаулықты мұқият оқып шығыңыз. Егер мәселені өз бетіңізше шешу мүмкін болмаса, сіз +7 778 133 44 00 телефоны арқылы кеңесшілерімізге хабарласып, қызмет көрсетуге өтініш беруіңіз керек. Ақаулықты қашықтан жою мүмкін болмаса, біздің қызмет көрсету маманы тауарларды диагностикалау үшін уәкілетті қызмет көрсету орталығында «Тауарды қызмет көрсетуге қабылдау актісін» береді. Өндірістік ақау расталған жағдайда, ақаулықты жоюды талап ете аласыз немесе тауарды ауыстыру немесе қайтару туралы талап қою үшін бізге хабарласыңыз. Егер сіз Алматы және Астана қалаларында тұрсаңыз, біз тауарды уәкілетті қызмет көрсету орталығына өз бетінше жеткіземіз.
Екі бағытқа жеткізу құны – 3000 теңге.
Егер сіз Қазақстанның басқа қалаларында тұрсаңыз, біздің маман сізге курьерлік компания арқылы тауарды жіберу үшін уәкілетті қызмет көрсету орталығының мекенжайын жібереді. Сіз таңдаған тасымалдаушының тарифтеріне сәйкес жеткізу құны.
Толығырақ ақпаратты Қайтару саясаты бетінен табуға болады.